سرنوشت لایحه فرونشست زمین در مجلس به کجا رسید؟ دستور اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه فوری در برابر «حشره سنک» در مشهد حریق کنتور برق در خیابان بابانظر (۳ شهریور ۱۴۰۳) مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳) پیام وزیر جدید آموزش و پرورش درباره دغدغه‌های معیشتی فرهنگیان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای روز اربعین در مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) ستاد مرکزی اربعین: زائران روز اربعین به کشور برنگردند قرار گرفتن در معرض نور مصنوعی در شب به سلامتی شما آسیب می‌رساند هواشناسی: دمای ۴۸ درجه‌ای در شهر‌های زیارتی عراق به ثبت رسید ویدئو | لحظه دیده شدن پلنگ ایرانی در پناهگاه حیات وحش حیدری نیشابور (۳ شهریور ۱۴۰۳) دومین مورد آبله میمونی جهش‌یافته در خارج از آفریقا تایید شد سردار رادان: ۲.۵ میلیون زائر تاکنون از عراق بازگشته‌اند (سوم شهریور ۱۴۰۳) سازمان اورژانس کشور: روند کاهشی موارد غرق‌‍شدگی در استان‌های خراسان تغییر در نرخ اضافه‌کار پرستاران و استخدام نیرو‌های جدید (سوم شهریور ۱۴۰۳) راه‌های موثر برای مبارزه با حشره «سِنَک» ستاد اربعین هلال احمر:۲۵۳ زائر مصدوم و جان‌باخته به داخل کشور انتقال یافتند تصادف شدید موتورسیکلت و خودرو در بلوار شریعتی مشهد + جزئیات (۳ شهریور ۱۴۰۳) تحویل وزارت میراث فرهنگی به صالحی امیری با حضور عزت الله ضرغامی دستگیری ۵ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + فیلم دبیر انجمن علمی داروسازان ایران: به دلیل اعمال تحریم‌ها، با کمبود دارو‌ مواجه هستیم پلیس هرمزگان از کشف هروئین در چند بسته‌ شیرخشک‌‌‌ خبر داد ویدئو | لحظه انفجار خودروی سواری پس از تصادف با تریلی در محور ایلام-مهران (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی: مجتمع‌های قضایی جدید در مشهد مقدس افتتاح می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۲۷۸۵
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی: مجتمع‌های قضایی جدید در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
مراسم تکریم و معارفه رؤسای‌کل سابق و جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب مشهد با حضور رئیس‌کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز و سایر مسئولان قضایی استان برگزار شد. 

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین زرندی، رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی، در این مراسم گفت: به‌زودی مجتمع‌های قضایی جدیدی در شهر مشهد مقدس افتتاح خواهد شد که تمامی مراحل رسیدگی به پرونده‌ها از دادسرا تا دادگاه تجدیدنظر، در همان مجتمع انجام خواهد شد.

وی با اشاره به موضوع تحول در دستگاه قضایی و ضرورت ارتقای خدمت‌رسانی به مردم در این مسیر، اظهار کرد: خدمت به مردم خراسان‌رضوی و مشهد باید متفاوت باشد که این مسئله همواره موردتأکید رئیس محترم قوه‌قضائیه نیز بوده است. خدمت به مردم این دیار را که مجاوران مرقد امام‌رضا(ع) هستند، از جانب آن حضرت بدانید که با این نگاه خدمت شما به آنان شکل دیگری به خود خواهد گرفت.

وی ضمن تقدیر از خدمات انجام‌شده در محاکم مشهد، خبر داد: به‌زودی مجتمع‌های قضایی جدیدی در مشهد مقدس افتتاح خواهد شد که تمامی مراحل رسیدگی به پرونده‌ها، از دادسرا تا دادگاه تجدیدنظر، در همان مجتمع انجام خواهد شد.

سیدحسن حسینی، رئیس‌کل جدید محاکم مشهد، در روز اول کاری خود در این حوزه گفت: هدف اصلی ما حل اختلافات مردم است و در این زمینه، تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست. یکی از مسائل مهم مدنظر ما کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی است که باید در جهت پیشگیری از وقوع جرم تلاش مضاعف داشت و ما از تمامی مدیران اجرایی استان می‌خواهیم برای پیشگیری از جرم بیش‌از گذشته تلاش کنند.

گفتنی است طی این مراسم، سیدحسن حسینی به عنوان رئیس‌کل جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب مشهد معرفی و از زحمات و تلاش‌های علی‌اکبر فرزی تقدیر شد. همچنین در این مراسم، حجت‌الاسلام مهدوی به‌عنوان سرپرست محاکم حقوقی مشهد معرفی و از زحمات حسین شفیعی، سرپرست سابق، تقدیر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->